2015년 2월 3일 화요일

[팝송영어] I'm Not the Only One.


Sam Smith의 노래를 포스트모던 주크박스가 
경쾌하게 부른 버전. 가사는 슬프지만! 


You and me, we made a vow
당신과 나, 우린 서약했죠.

For better or for worse
좋건 나쁘건...

I can't believe you let me down
당신이 날 실망시켰음을 믿을 수 없네요.

But the proof is in the way it hurts
하지만 증거가 나타나고 날 아프게 하네요.

For months on end I've had my doubts
몇 달 동안 계속해서 저는 의심하고 있었어요.

Denying every tear
눈물을 부정하며

I wish this would be over now
이것이 다 끝나길 바라죠.

But I know that I still need you here
하지만 여전히 난 당신이 필요하다는 것을 알아요



You say I'm crazy
당신은 날 미쳤다고 말하죠

Cause you don't think I know what you've done
당신이 한 것을 내가 모를거라고 생각할테니

But when you call me baby
그런데 당신이 날 baby라고 부를 때

I know I'm not the only one
그게 나혼자만이 아닌걸 알아요





▒번역 : SNSenglish


댓글 없음:

댓글 쓰기